Et mindeværdigt bryllup byder ofte på lidt mere end tre-retters menu og lidt dans – underholdning, der løfter stemningen, kan skabe uforglemmelige minder. Her er en samling af sjove indslag til jeres bryllupsfest.
Photobooth – Underholdning og minder i én
Af personlig erfaring kan jeg kun sige, at en Myselfie er en sikker vinder. Jeg har både været til bryllupper og julefrokoster, hvor festens stemning blev løftet, når gæsterne kom i nærheden af selfiemaskinen. I kan godt forberede jer på en række fjollede, sjove og festlige billeder.
I kan sætte den op ved indgangen, når festen starter, så jeres gæster kan tage parbilleder inden middagen serveres. Efterfølgende kan I flytte Myselfien tættere på festen, så I får nogle uforglemmelige minder i takt med, at festens tempo stiger.
I kan bestille festlige baggrunde og rekvisitter med, og der er mulighed for at vælge et filter til jeres billeder. Mulighederne er mange, og en Myselfie er underholdning og minder i én.
Læs mere og bestil jeres Myselfie her.
Karikaturtegner
Få en karikaturtegner til at komme forbi og tegne gæsterne i aftenens løb – det vil være et sjovt indslag, der også giver gæsterne et unikt minde fra jeres bryllup. Karikaturtegneren Allan Buch kunne være en oplagt mulighed.
Alt i én underholdningsside
Alt i en. Eventzonen tilbyder booking af underholdning inden for en række kategorier – musikere, komikere, tryllekunstnere, dansere og sangere. Her får I et par bud på underholdning, der løfter humøret.
Lad en komiker løsne op
Det er umuligt ikke at blive i godt humør, når en erfaren komiker sender den ene efter den anden punchline afsted. Så læn jer tilbage og slap af, mens jokes kommer i en lind strøm – I vil ikke kunne lade være med at smile resten af aftenen. Showet vil også blive et fælles samtaleemne ude ved bordene, så jeres gæster vil få noget at tale om.
Tryllekunstner – også for voksne
Hvis I virkelig vil overraske jeres gæster, så vil en tryllekunstner give dem en oplevelse, de vil tabe underkæben over. I kan finde tryllekunstnere i alle prisklasser, så kan I selv bestemme, hvor stort eller lille et show I vil byde på. Det er 100% sikkert, at en tryllekunstner vil føre grin, forbløffelse og klapsalver med sig. Lyder det ikke som noget, der vil løfte humøret?
Bands i alle størrelser
Der er intet så fængende som live-musik. Vælg den type band, der passer bedst til jer som par og jeres fest, og lad jer rive med. I kan vælge mellem forskellige størrelser af bands og musikere samt et væld af genrer. Så slå jer endelig løs til hård rock eller danske klassikere. Find jeres musiske indslag på Eventzonen.dk
Drinks og højt humør
Er din forlovede gin-entusiast eller kan du selv ikke få nok af farverige drinks med små farverige paraplyer? Så er en cocktailbar svaret. Som de fleste ved, er alkohol med til at løfte stemningen betydeligt. Sammensæt en bar, der består af et par klassikere, der vil falde i de flestes smag og så et par drinks, som er jeres ultimative favoritter. Klassikerne kunne bl.a. være Gin & Tonic, Mojito eller Sex on the Beach.
For eksempel sammensætter Bar-mobil.dk drinksmenuen efter jeres ønsker. Som navnet antyder, er det en mobil løsning, der dækker hele Danmark.
Kunstner for en aften
I kan stille et staffeli op med plastik under og købe en række farver, I synes om samt pensler. Lad gæsterne sætte et par strøg hver og når aftenen er omme, har I et kunstværk og minde om aftenen. Personlig bryllupsunderholdning, der ikke kræver alverden.
Dans festen i gang
Læg op til en aften i dansens tegn ved at invitere en danseinstruktør til festen. Det vil helt sikkert få gæsterne op i højeste gear. Måske kan I også lokke de generte med på dansegulvet senere, hvis de har lært et par trin forinden. Dans bringer en masse glæde og sjov med sig og giver en afslappet stemning.
Slut festen af med et brag
Sidst på aftenen kan I overraske jeres gæster med den ultimative wow-faktor – et festligt fyrværkerishow. Som mange tror, så koster det faktisk ikke en bondegård at få en fyrværker til at bestille tilladelser, bygge showet op og fyre af på aftenen. Hold fyrværkerishowet hemmeligt, da det kun vil skabe endnu mere forbløffelse og måben hos jeres gæster. En perfekt afslutning på en magisk aften.